Det kommer tre böcker på vanlig svenska men också fyra böcker på lättläst svenska i höst. En kvadrupel är alltså något som är fyrfaldigt.
Många nyanlända som jag träffar tycker att jag ska skriva om kärlek. Jag är inte helt säker på att det är det som jag är bäst på, men nu kommer i alla fall boken Hamed blir kär. Det är samma Hamed som i Ny här och Hamed och statsministern. Han träffar en tjej och vi får se vad som händer sedan.
I serien Debatt, där boken Konserten redan finns, kommer nu uppföljaren Mina systrar badade aldrig. Den utspelar sig på ett badhus där gränser överskrids. Den är tänkt att väcka samtal.
I serien Vardag, på lättläst svenska, kommer två böcker: Förskolan Myran och Äldreboendet Björkgården. De handlar, som hörs på titlarna, om en förskola och ett äldreboende.